2 Ekim 2015 Cuma

KARANLIĞA SAKLANMA SIĞINMA HASTALIĞI


Yarenim, dostum, sevgilim, hayatım!

Dünya çelişkili, ikiyüzlü, amacını saklayanlarla, kendi işini başkasına yaptırmak isteyenlerle doludur.

Sen saf ve temiz kişi isen bu kurnazlıkları, oyunları, kumpasları anlayamazsın.

İyi niyetli yaklaşımlarının sonunda hep zarar görüp aldanmış olursun.

Sebep ve sonuç ilişkisinin dışında Allah’ın hiç sebebe bağlamadığı olayları bilmeyen de hayatın gerçeklerini hiç mi hiç anlayamaz.

Ben herkesi kendim gibi biliyordum aldatıldım sözü temiz kişilerin sözüdür.

Yakın çevresinde doğru sözlü, doğruları yüzüne söyleyemeyen kişi olmadığı zaman; temiz kişiler doğruyu kendileri bulamadığından bunalım geçirirler.

Doktorlar hastanın yakın çevresini bilmedikleri, dönen olayları doğru sözlü bir kişiden onaylatmadıkları zaman çeşitli ilaçlarla hastayı düzeltmeye çalışırlar ama yine durumlarını düzelmezler.

Karanlığa kendini hapseden, saklanan kişilerin yakınlarının Afyon İhsaniye kasabası Karacaahmet köyündeki türbeye gitmelerini öneririm.

Türbeye Perşembe günü gidilmesi ve Cuma namazı vaktine kadar hastanın kapalı odada kalması gerekmektedir.

Perşembe gecesi Karacaahmet Hazretleri ve yanında 4 dervişi ile beyaz giysiler içinde geldiğini, orada yatan genç derviş asker delikanlıların ayaklanıp beyaz giysiler, beyaz külah şeklinde başlıklarla  Karacaahmet Hazretlerinin etrafında toplandıklarını, gelen hastalarla ilgilendiklerini bizzat biliyorum, gördüm, gerçekledim, şahidim.

Karacaahmet Hazretlerini kısa boylu, zayıf, Türkmen yüzlü, beyaz giysili, başında sivri beyaz külahı olarak gördüm.
Allah’ın verdiği yetki ile türbeye iyileşmek için gelenlere yardım ettiğini önceden de biliyoruz, gördüm, şüphesiz inanıyorum.

Prof.Dr. Feridun Nafiz Uzluk da ruhsal rahatsızlıkta olan hemşehrilerine yaşamı boyunca Karacahmete gitmelerini, yardım almalarını önermiş ve iyi sonuçlarını gördüğünü bize anlatmıştır.
                       *
RAVLİ

Popüler Yayınlar