23 Ekim 2015 Cuma

KARACAAHMET HAZRETLERİ NASIL BİRİDİR

 Afyon ili İhsaniye kasabasına yakın Karacaahmet ve köyünde türbesi olan vardır.

Türbeye Perşembe günü gidilmesi ve Cuma namazı vaktine kadar hastanın kapalı odada kalması gerekmektedir.
Hastaya refakat edenlerin orada namaz kılıp zikrederek Allah’tan yardım istemesi gerekmektedir.

Perşembe gecesi Karacaahmet Hazretleri ve yanında 4 dervişi ile beyaz giysiler içinde geldiğini, orada yatan genç derviş asker delikanlıların ayaklanıp beyaz giysiler, beyaz külah şeklinde başlıklarla  Karacaahmet Hazretlerinin etrafında toplandıklarını, gelen hastalarla ilgilendiklerini bizzat biliyorum, gördüm, gerçekledim, şahidim.

Karacaahmet Hazretlerini kısa boylu, zayıf, Türkmen yüzlü, beyaz giysili, başında sivri beyaz külahı olarak gördüm.

Allah’ın verdiği yetki ile türbeye iyileşmek için gelenlere yardım ettiğini önceden de biliyoruz, gördüm, şüphesiz inanıyorum.

Prof.Dr. Feridun Nafiz Uzluk da ruhsal rahatsızlıkta olan hemşerilerine yaşamı boyunca Karacahmete gitmelerini, yardım almalarını önermiş ve iyi sonuçlarını gördüğünü bize anlatmıştır.

Babam eski Afyon Kara hisar müftüsü Fehmi Bayraşa’da beyin kimyası bozulmuş büyüklerin, laf söz dinlemeyen çocukların, yanlış yapmaya yönelen delikanlı kızların ve erkeklerin bu ocaktan nasiplenmesi için Karacaahmet Hazretlerine yönlendirmiştir.
                                        *

RAVLİ

Popüler Yayınlar